Aku Kreatif, Aku Design, Aku Fotoshot Dan Lain-Lain

Personalie

02 January 2014

Dah 27 Tahun Dah Aku


  • Masuk tahun 2014, aku dah 27 tahun
  • 2 tahun dah jadi blogger. 
  • 1 tahun dah jadi Male Nurse.
  • For The Most Important Yang Paling Penting, masih lagi diberi peluang untuk bernafas..
  • Alhamdulillah. Syukur.

AZAM UNTUK TAHUN 2014
1. Nak jadi male nurse yang cekap, fleksibel dan penyayang.
2. Nak cuba ubah gaya penulisan blog.
3. Nak eratkan lagi hubungan dengan blogger.
4. Nak letak iklan affiliate dalam blog.
5. Nak mula berjimat..2014 ni tahun BN--> barang naik. Hahaha..
6. Nak berjimat dengan memasak sendiri tiap-tiap malam.
7. Nak beli gajet baru :)

Minggu pertama kerja ni memang sibuk..minggu ni jugak minggu orientasi pelajar baru. Selamat tahun baru kepada semua.Share sikit azam korang untuk tahun baru.

0 comments: